Thanks For Viewing My Blog =) ~ http://misspororosws.blogspot.my

Selamat Ulang Tahun Mama

Views



Ya Allah..
Sempena ulang tahun kelahiran ibuku ini ya Allah, 
Aku menadah tangan dan memohon kepada mu…
Panjangkanlah umur ibuku dalam kebajikan…
Agar aku dapat membalas segala jasanya yang tidak terhingga…
Kau kurniakanlah nikmat kesihatan kepadanya…
agar ibuku dapat meneruskan tanggungjawab sebagai ‘hamba’.

Ya Allah…
Kau berilah ibu kekuatan…
agar tabah mengharungi liku-liku kehidupan..
yang penuh dengan rintingan dan cabaran…

Ya Allah… 
yang maha penyayang..
Jadikanlah ibuku orang yang yang beriman..
Yang tunduk dan patuh kepada segala perintah-Mu..
Yang bersyukur atas segala nikmat-Mu..
Yang peduli dengan segala suruhan-Mu..
Kau ampuni segala dosa ibu…
Agar ibu tampil suci mengadap-Mu…

Ya Allah.. 
Yang Maha Besar
Jadikanlah aku anak yang soleh..
Yang tak jemu mendoakan ibu…
Pagi, petang dan setiap waktu..
Kau jadikanlah aku anak yang berguna…
Yang akan membalas segala jasanya….

Ya Allah… 
Ya Rahman.. 
Ya Rahim…
Kau pahatkan rasa cinta, sayang dan rindu ini pada ibu…
sehingga akhir hayatku…
Aminnn… Ya Rabballamin..


IBU..
Selamat Hari Lahir buatmu
semoga Allah sentiasa merahmati dan menyayangi mu…
Aku Sayang Ibu..



7/12/2013
Today is my Mother’s birthday 
so I dedicate this post to her.
My beloved Mother
'My life has been blessed by having a mother like you. You pray for me, you love me, and you’re there to support all that I do'.Happy Birthday, Mama!





Love u so much, Mama!



With Love,

! Like Kalau Suka !

0 comments :



Daisypath Anniversary tickers