Thanks For Viewing My Blog =) ~ http://misspororosws.blogspot.my

Hadiah dari MAMA

Views

Hari nie aku happy sangat-sangat sebab aku dapat hadiah jam tangan dari mama. Sebenarnya jam tangan toe aku memang dah lama nak. Tapi baru hari ini baru dapat aku miliki. Thank you mama. Sayang mama sangat-sangat. Aku harap dengan pemberian jam tangan nie, aku akan lebih menghargai masa aku dan masa orang lain. Insya Allah :)

Tadaaaa~~  nie laa jam yang mama beli petang tadi.. happy sangat-sangat..


Sempat lagi ambil gambar nie.. Nasib baik bawak adik aku yang sorang nie. Boleh jugak tolong ambilkan gambar. Hehehe

Lepas shopping kiteorang pergi makan-makan. Time shopping x rase plak lapar. Lepas je abis, terus jew rase lapar. ~Penangan shopping punya pasal..


Masa nie dah nak otw balik rumah tapi adk aku punya pasal nak gi test power mata pulakk. Alang-alang dah kat kedai, semua ambil kesempatan try test. My dad n my mom pun test jugak takut power naik.Coz dah lama x test power mata. ~Resultnyee, memang power mata semua orang naik. Terpaksalah my dad n my mom buat baru. Yang adik aku punya constant plak...Aishh, pelik aku.. Orang lain plak ter-over~



Time is the coin of life,
Only you can determine how it will be spent.



With Love,

! Like Kalau Suka !

0 comments :



Daisypath Anniversary tickers